onsdag 9 januari 2013

Om bloggen

Jag har en fotoblogg sedan tidigare, Mathias Dagliga Foto, men den känns lite rörig och jag startar därför nu en ny fotoblogg där en del av de foton som finns i den gamla kommer att publiceras till att börja med, men även de nya foton jag fotograferar framöver.

Jag kommer således inte att publicera några nya foton i den gamla bloggen, utan enbart i denna NYA blogg.

Alla foton, i bägge bloggarna, kommer dock fortsättningsvis att vara till salu, oavsett i vilken av de två bloggarna ni hittar ett foto ni vill använda. Hör av er till mig på m.tillberg@gmail.com om ni är intresserade av ett foto så diskuterar vi priset.

Saker som spelar in när priset diskuteras är användningssyfte, om du är privatperson eller företräder ett företag osv, m.m, så prissättningen är rätt individuell.

Tack för att ni besöker min blogg och kommentera gärna de foton jag lägger in!

/Tibbe

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar